Hvor finder jeg noget bestemt i de forskellige prøvesæt?
Tryk på et ord, og se hvor de findes henne, tryk på en knap for at sortere yderliger
Vil du kun se hvilke emner der for et enkelt år....Tryk her
FP9/FP10 | Årstal | Semester | Opgavenr | Spørgsmål | Emneord |
---|---|---|---|---|---|
FP10 | 2023 | dec | 5.3 | Tegn graf | vækst,forskrift,funktion,graf |
FP10 | 2023 | dec | 5.4 | Sammenlign den forventede levetid ved de 2 modeller | sammenlign,forklar,vækst,liniær,graf,diagram |
FP10 | 2023 | maj | 5.4 | Undersøg | vækst,ligning |
AVU | 2021 | dec | 2.4 | Hvor mange medlemmer i 2025? | vækst,regression |
FP10 | 2021 | dec | 4.2 | Undersøg om Frida har ret | undersøg,vækst,ekspontiel,regression |
FP10 | 2021 | dec | 4.3 | Er data steget ekspontielt fra 2015 til 2018? | vækst,ekspontielt,regression |
FP9 | 2021 | dec | 5.4 | Undersøg hvor mange undulater der kan være i buret | undersøg,excel,vækst,rumfang |
Glan | 2021 | maj | 6.4 | Beregn hvor mange elever | Vækst,procent |
FP10 | 2019 | dec | 4.2 | Vis at stigningen er ca 14% om året. | vækst,økonomi,procent |
FP10 | 2018 | dec | 4.4 | Vis den gennemsnitlige stigning er ca 2,5% | vækst,funktion,gennemsnitlig_rente,procent |
FP10 | 2018 | dec | 4.6 | Forudsige tallet er skudte dyr i 2025 | regression,1.grad,vækst,funktion |
FP10 | 2018 | maj | 4.4 | Vis med beregning | vækst,ligning,gennemsnitlig_rente |
FP10 | 2018 | maj | 4.5 | Forudsig | funktion,vækst,1.grad,regression |
FP10 | 2017 | dec | 2.3 | Model i forhold til den totale affaldsmængde | modellering,regression,funktion,1.grad,vækst |
FP10 | 2017 | dec | 2.4 | Hvad betyder tallet 375 000 og 1,025? | forklar,vækst,økonomi |
FP10 | 2017 | dec | 2.5 | Hvad er forskellen? | modellering,sammenlign,funktion,1.grad,vækst |
FP10 | 2017 | maj | 2.3 | FORKLAR BETYDNINGEN | forklar,funktion,1.grad,vækst |
FP10 | 2017 | maj | 2.4 | UNDERSØG HVILKEN MODEL DER PASSER BEDST | sammmenlign,undersøg,funktion,1.grad,vækst,regression,modellering |
FP10 | 2017 | maj | 2.5 | Hvor stor er forskellen på modellerene i år 2015 | funktion,vækst,1.grad,modellering |
FP10 | 2017 | maj | 2.6 | FORKLAR HVORFOR KURVERNE SER FORSKELLIGE UD | forklar,funktion,1.grad,vækst,modellering |
FP10 | 2016 | dec | 2.5 | Gæt på hvad bilsalget bliver i 2020 | regression,1.grad,vækst,funktion |
FP10 | 2014 | dec | 1.5 | Husprisernes stigning fra 04 til 14 | procent,vækst,gennemsnitlig_rente |
FP10 | 2014 | maj | 3.8 | Vis at det er steget med ca 2% | vækst,gennemsnitlig_rente |
FP10 | 2014 | maj | 3.9 | Undersøg hvornår DK befolkningstal er dobbelt så stort. | undersøg,modellering,vækst,1.grad,regression |
FP10 | 2013 | dec | 1.6 | Vise at privatskoler er steget med 1,3% om året. | vækst,procent,gennemsnitlig_rente |
FP10 | 2013 | dec | 4.4 | Tegn grafen | funktion,vækst,negativ_vækst |
FP10 | 2013 | dec | 4.5 | Hvornår er antal imp < 3 | funktion,vækst,negativ_vækst,aflæs |
FP10 | 2013 | maj | 2.7 | Hvor meget vil der blive produceret i 2015 | funktion,geogebra,regression,vækst,1.grad |
FP10 | 2011 | dec | 2.5 | TEU i 2020 | vækst,store_tal |
FP10 | 2010 | maj | 2.5 | Hvornår vil affaldsmængden være under 700ton | vækst,negativ_vækst,ligning,aflæs |
FP10 | 2010 | maj | 2.6 | Funktionsforskrift | forskrift,funktion,vækstfunktion |
FP9 | 2009 | dec | 5.5 | Ønskede antal overnatninger i 2015 | økonomi,vækst,funktion |
FP10 | 2009 | maj | 3.3 | Udfyldning af manglende felter i tabel | vækst |
FP10 | 2009 | maj | 3.4 | Indtegning af graf for model 2 | funktion,vækst,forskrift |
FP10 | 2008 | dec | 2.2 | Elever i 10. klasse i 2010 | procent,vækst |
FP10 | 2007 | dec | 5.3 | Antal kvindelige ishockeyspillere i 2009 | procent,vækst,negativ_vækst |
FP10 | 2007 | dec | 5.4 | Hvilket år vil antallet af kvindelige ishockeyspillere være halveret | procent,vækst,negativ_vækst |
FP9 | 2003 | maj | 3.4 | Opsparing efter 10 år. | økonomi,vækst,procent |
FP10 | 2000 | maj | 1.5 | Pris for broanlægget i 2000-priser | procent,vækst,store_tal,økonomi |
FP10 | 1997 | maj | 1.6 | Besøgstal i år 2000 | procent,vækst,økonomi |
Matematikbankens aflevering | Nr. 8 | maj | 3.1 | Undersøg ovenstående og begrund, hvornår bonusmulighed A og B er bedst? | funktioner,vækst,lineær,1. grad |
Matematikbankens aflevering | Nr. 8 | maj | 3.2 | Hvornår er den ene bonusmulighed 500 point bedre end den anden? | ligning,vækst,funktioner,1. grad |
Matematikbankens aflevering | Nr. 6 | maj | 3.1 | Undersøg ovenstående og begrund, hvornår bonusmulighed A og B er bedst? | funktioner,vækst,lineær,1. grad |
Matematikbankens aflevering | Nr. 6 | maj | 3.2 | Hvornår er den ene bonusmulighed 500 point bedre end den anden? | ligning,vækst,funktioner,1. grad |
Matematikbankens aflevering | Nr. 5 | maj | 1.4 | Giv et matematisk bud på hvad du forventer at der vil blive samlet ind i år? | procect,vækst,store tal |