1. Runde:
Eleverne arbejder i deres prøvegrupper med selvvalgt oplæg (Obs stjerner)
2. Runde:
Fremlæggelse:
Efter eleverne har arbejdet med prøveoplægget i 50 min. Blandes alle eleverne i nye grupper af 3 personer. Man kan enten blande dem efter, dem der har haft det samme prøveoplæg, eller dem der har arbejdet med 3 forskellige prøveoplæg.
De 3 elever inddeles i tre roller: En fremlægger, en lærer og en censor.
Der skal printes 3 stk. af næste side. En til hver i gruppen.
Fremlæggeren beholder sit papir, efter at de 2 andre elever har påført deres L eller C
Fremlæggeren skal også selv udfylde med F
Det lykkedes for os at have 80 elever i 2 timer med 3 undervisere - og der blev snakket rigtig meget matematik - og eleverne fik en forståelse for hvordan en mundtlig prøve kunne afholdes:
Kommentarer/Spørgsmål
Har du kommentarer/spørgsmål om denne opgave. Brug matematikbankens forum på https://www.facebook.com/groups/matematikbanken/. Eller send en mail til info@matematikbanken.dk
Husk er du udvalgt copydan skole, skal du huske at indberette fra denne hjemmeside.
Du skal indberette hvis:
- Du giver eleverne link til denne/disse fil(er)
- Printer dokumentet til eleven
- Gemmer en digital kopi, som så udleveres til eleverne
- Viser et powerpoint for elever
SE mere på www.tekstognode.dk
”Eksemplarfremstilling af digital/papirkopier/prints fra denne hjemmeside til undervisningsbrug på uddannelsesinstitutioner og intern administrativ brug er tilladt med en aftale med Copydan Tekst & Node. Eksemplarfremstillingen skal ske inden for de rammer, der er nævnt i aftalen.”